Ahli kongsi gelap

Selasa, 25 September 2012

Ohh My English

| Bismilahirahmanirahim |
Assalamualaikum W.B.T
Result Malaysian Universiti English Test (MUET) sudah memunculkan diri
beliau pada 20 September 2012 yang lalu . Dah 5 hari berlalu
tapiii masih kekal segar - bugar terpahat
 kemass di ingatan . *Ecece , poyo .
Oh yeah , aku kaciwa . Aku kaciwa (kecewa) kerana tidak berjaya
mencapai sasaran Band 3 . Susah habaqq hang .
Soalan MUET paper Julai 2012 serupa macam tahap PHD !
Opss bukannn perasaan hasad denggkii okay .
PHD ! PHD ! faham ?
 Punya la berkobar kobar rasa takk puas hati masa dapat result MUET dekat sekolah .
Balikk rumah , aku pergi check lagiii sekali dekat PORTAL MPM . Tudiaa aihh .
Last sekali resultnya tetap sama . Sama k sama . Kau ada ?
Tak apa lah mungkin kali ni bukan rezeki aku .
Walaupun dapat Band 2 , aku tetap bersyukur .
Alhamdulilah , Syukur Ya ALLAH .
Takk pa nanti kalau panjang umur & ada rezeki ,
 aku cuba lagiii ambil MUET lagiii sekali , Insyallah ^^
* RM 100 kowt . Cekikk darah sungguh ! lalala ..



Sekolah aku 3 orang ja yang lepass dapat BAND 3 .
Majoriti semua Band 1 & Band 2 only .
*Band 10 tak da ka ? Oiii , palinggg geniuss pun sampai Band 6 ja pun .
Nak Band 10 , p carii dekat TV3 la slot kanak-kanak ribena -.-

Nota pipi : Bersabarlah . Kita telah mencuba sehabiiss daya .
Mungkin ada hikmah disebalikk semua ketentuan-NYA .
SUBAHANALLAH .


Kbaii , ketemu lagii ya ibu-ibu & bapak-bapak sekalian .
Arigatooo ^^


Tiada ulasan: