Ahli kongsi gelap

Ahad, 21 Oktober 2012

Entry Bergambar : SMART CASUAL EVENT

| Bismilahirahmanirahim |
On 13 Oktober 2012 ( Sabtu ) , Majlis Perwakilan Pelajar Pra Universiti
ada menganjurkan sebuah event yanggg hanya
dikhaskan untuk para pelajar Upper 6 SMKAI sahaja .
Itu jamuan yang terakhir untuk Upper 6 sebelum STPM .
Kenangan k Kenangan . I will always remember this moment .
InsyaALLAH .
TEMA : Smart Casual
TEMPAT : Club House , Laketown , Bukit Merah .
Macam - macam jenis pakaian aku dapat tengok hari tu .
Yang pentingg semua vouge - vouge belaka .
Ada yang pakai Dress , Tuksedo , Blazer , Kemeja ,
 Long skirt , Jeans , Blouse and more lah .


Aku pilih warna COKLAT + KUNING + HITAM
* Kemeja kuning ( Bukan BERSIH okay ) .
* Long skirt warna coklat .
 * Tudung bawal batu warna sedondon .
* Black Belt WWF ( Bak kata adik aku yang poyo ) .
* Black wedges + Black necklace + lain2 aksesori .
// First time pakai macam tu , seriously aku kurangg selesa
 tapi buat dono ja la sebab ada aku kesah ke ?
Makanan ? Boleh la . Alhamdulilah , sedapp k sedap .
Aku & Anis makan sampaiiii kenyannnggg .
 Sebab " HAK MAKAN , HAK KAMI "
hahah
Acctually , Niat utama nak pergi event tu sebab nak makan & release tension sebelum exam . Kerekk sungguh aku .
Now , jomm tengok gambar yang sempat aku
ambil dekat kamera cikgu & kawan - kawan .
LOADINGGGG ...
My bff , Anis Atikah


My bff Farah Nabilah

Alan , Farahin , Aku , Anis & Afif


Yang tu ja yang boleh di upload .
Kalau nak tengok gambar - gambar yang lain
boleh la tengok dekat album facebook aku . 
Feel free to click dekat sini (Atikah Hashim) ^^
Dekat event tu telah diadakan dua special awards
iaitu Best Dresses kategori lelaki & perempuan .
Best dresses kategori lelaki dapat dekat Fatah .
Tema : Tuksedo Putih .
Beliau dapat sponser dariiii butikkk mahall  .

Best dresses kategori perempuan pulak dapat
dekat budak sengal neyy [ Click sini - %$#*&! ]
hahaha . By the way , Alhamdulilah :)
Tak terjangka pun sebab tujuan utama
budak tu ke event tersebut adalah untuk
 makan sampai jemuuu sahaja . Hohoho .
Persaingan pun sengit sebab semua orang berpakaian
 menepati tema Smart Casual .

For me , event tu memang best .
Semua sportingg habis .
Siap berkaroke segala bagai lagii hari tu .
Thanks a lot for adik - adik MPPU lower 6
yang sudi tolong menjayakan event tersebut .
Sweet thanks to cikgu - cikgu
form 6 SMKAI and member - member
Upper 6 sebab turut menjayakan majlis tersebut .

 STPM just around the corner .
Tekadkan iltizam dan pasakkan azam .
I wish u all good luck and do the best for our future .
Maafkan segala kekhilafan yang lalu .
Halal kan segala makan minum dan ilmu .
Hampa adalah kawan - kawan yang terbaikk
and the most important is AKU SUKA kawan
dgn hampa walaupun kadang - kadang kita tak serapat mana .
Tapi kita tetap kawan buat selama - lamanya .

Aku hargai semua kenangan kita sebab
maybe tahun depan kita dah tak boleh nakk  

belajar di sekolah yang sama ,
pakai uniform sekolah warna kelabu ,
buat aktiviti form 6 sama - sama ,
belajar subjek yang sama ,
makan di kantin yang sama ,
sembang sama - sama ,
jumpa cikgu - cikgu form 6 ,
konvoi naik moto pergi SABAR ,
pergi lawatan sama - sama and so on .

Lepass neyy , semua akan berpecah dan bawa haluan masing - masingg .
Mungkin susah untuk kita berkumpul semula nanti .
Jadi , hargai segala masa dan kenangan yang masih kita miliki .

* Mood sedihhh . Tsssskk . Sob sobss :'(

:: We will be friends until JANNAH . InsyaALLAH ::


Nota Ringkas : Thanks for readingg . Entry panjangg sikit .
 Banyak benda nak cerita . Jadi macam neyy lah ^^


8 ulasan:

Shazwan: berkata...

Jangan sedih2. InsyaAllah persahabatan yang terjalin akan kekal selamanya. Till Jannah insyaAllah. Jom singgah ke blog saya baca entry baru :)

kindergartenlibrary berkata...

Ambil STPM jugak ? sama laa . :)

Unknown berkata...

Shazwan : Thanks for the advice . InsyaALLAH . Aminn . I will visit your blog soon . Thanks again :)

Unknown berkata...

Nelly Strange : Hehe . Iye ? Eh .. Eh .. kita sama . Nice too meet you & good luck for STPM nanti ^^

combi berkata...

cantik2 sume :))

Shazwan: berkata...

Most welcome :)

Unknown berkata...

Combi : Alhamdulilah . Syukran ^^

Unknown berkata...

Syazwan : ^^